سرخط خبرها

امیر آقایی برای بازی در فیلم بهمن قبادی بهترین بازیگر جشنواره توکیو شد

  • کد خبر: ۸۷۱۶۲
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
امیر آقایی برای بازی در فیلم بهمن قبادی بهترین بازیگر جشنواره توکیو شد
برندگان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو مشخص شد و امیر آقایی برای بازی در فیلم «چهار دیوار» به عنوان بهترین بازیگر این جشنواره و فیلم «جهان نیمکره شمالی» ساخته حسین تهرانی برنده جایزه آینده سینمای آسیا شدند.

به گزارش شهرآرانیوز - هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم توکیو که امسال ایزابل هوپر، بازیگر فرانسوی، ریاست آن را برعهده داشت، در نهایت جایزه بزرگ جشنواره را به فیلم «رویای دریای وِرا» ساخته کالترینا کراسنیکی اهدا کرد و جایزه ویژه هیئت داوران نیز به فیلم «سیویل» ساخته تئودورا آنا میهای اختصاص یافت.

امیر آقایی برای بازی در فیلم سینمایی «چهار دیوار» به کارگردانی بهمن قبادی و به تهیه‌کنندگی راجر واترز جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره توکیو را به صورت مشترک با ۳ بازیگر مرد دیگر این فیلم دریافت کرد.


درباره فیلم «چهار دیوار» بهمن قبادی با بازی امیر آقایی و تهیه‌کنندگی راجر واترز + تریلر



جایزه بهترین کارگردانی جشنواره نیز به «دراژان امبربائف» برای فیلم «شاعر» رسید و «جولیا چاوز» هم برای فیلم «تام دیگر» برنده بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم توکیو شد.

در سایر بخش‌ها، جایزه دستاورد هنری جشنواره توکیو به فیلم «فانوس» ساخته خلیل بایداروف رسید و فیلم «تنها به یاد آور» ساخته ماتسویی دایگو نیز برنده بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره فیلم توکیو شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو از ۸ تا ۱۷ آبان ماه (۳۰ اکتبر تا ۸ نوامبر ۲۰۲۱) در شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شد.

منبع: ایسنا

 

واکنش امیر آقایی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم توکیو

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->